تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر تمامی هستی و سلام بر تمامی آنها که همیشه در جستجوی حقیقت و باطن و اسرار آفرینش هستند و حتی لحظه ای از درنگ بازنمی ایستند.
خدایا از تو یاری می جویم تا از خود حقیقت عبودیت را بطلبم و به واسطه عمل کردن به علم طالب علم باشم و از تو طلب فهم نمایم تا مرا بفهمانی.
seify.hassan@yahoo.com
seify.hassan@gmeil.com
seify.hassan@hotmail.com
09145019199
04272622265

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۰۰، ۰۹:۲۲ - آلپ صنعت
    عالی

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۸ ق.ظ

۴

آیا موسیقی برای انسان مضر هست؟

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۸ ق.ظ
 

پاسخ: به نظر اینجانب اگر هر موسیقی از چهار تا فیلتر رد بشود آن موسیقی نتنها سالم بوده و ضرر ندارد بلکه میتواند خیلی هم مفید و خوب باشد چرا که نمیتوان بعضی مطالب مهم نادیده گرفت که از جمله ی آن میتوان به موسیقی درمانی اشاره نمود.

واکنش آب به موسیقی

فیلتر اول موسیقی:

اسم این فیلتر را فیلتر کریستالی نام نهادم چرا که ریشه ی تحقیقاتم مربوط به یک سری آزمایشات روی کریستال های عنصر آب میباشد. آقای پروفسور ماسارو ایماتو محقق و فیزیکدان ژاپنی طبق آزمایشات خود اثبات میکند که یک موسیقی منفی و ناسالم بر روی مولکل های آب اثر بد و منفی گذاشته و آن مولکول ها را ناسالم و زشت میکند و چون بدن انسان هم که ۷۰ درصد آن از مولکل های آب تشکیل شده است ، بنابراین باعث زشتی ، ناسالم و منفی شدن مولکلول های آب در بدن انسان میشود و این مثل سمی میباشد که در کل بدن انسان جریان پیدا کرده است و به این ترتیب میتواند در روحیات ، افعال و کردار انسان ها تاثیر بدی بگذارد. برعکس این موضوع را نیز اثبات و مطرح مینماید. یعنی موسیقی مثبت و سالم باعث سالم و مثبت و زیبا شدن مولکل های آّب بدن میشود و نتیجه ی آن روحیات ، افعال وکردار بهتر و سالمتر است. در آزمایشات پروفسور زشت یا زیبا بودن مولکول ها براحتی قابل تشخیص است بطوری که هروقت شکل کریستالی مولکول آب یک شکل شش ضلعی منظم و زیبا بود نشان از مثبت بودن آن میباشد و هر وقت این شکل شش ضلعی نبود و بهم ریخته و زشت بود باشد نشان از زشت بودن و منفی بودن آن میباشد. برای درک بهتر این موضوع چند تا مثال از آزمایشات دکتر ماسارو را به صورت فیلم و عکس برای دانلود و مشاهده قرار میدهم.

 

فیلتر دوم موسیقی:

فیلتر معکوس: بعضی از موسیقی ها حاوی پیام های پنهانی میباشند و این پیام ها را تنها ضمیر ناخود آگاه انسان میتواند بصورت مستقیم دریافت کند و آن را بفهمد و از آن تأثیر بگیرد. شاید بگویید که خوب چگونه این موسیقی ها حاوی پیام های مخفی میباشند. برای جواب به این سوال یک مثال را در مراحل مختلف تشریح میکنم:

1- برای شروع ابتدا یک عبارت کوتاه و منفی را ضبط نمایید(دقت کنید که هرچه عبارت کوتاه و زمانی در حدود کمتر از 10 ثانه داشته باشد، بهتر است).

2- فایل ضبط شده در مرحله بالا را توسط نرم افزار های ویرایش صوت معکوس (برگردان) کنید و توجه نمایید که عمل برگردان را با گزینه ی revers انجام داده باشید و کل بازه ی زمانی این فایل برگردان شده را بر فرض Y در نظر بگیرید.

3- یک موسیقی که مورد علاقه شما میباشد را باز کرده و قسمتی از موسیقی ای را که خالی از کلام خواننده باشد ، انتخاب کنید و بر فرض این بازه ی زمانی فایل موسیقی خود را X در نظر بگیرید.

4- در نهایت با استفاده از نرم افزار های ویرایش صوت بازه ی زمانی Y را درست در بازه ی زمانیX قرار بدهید.نتایج بدست آمده:

نتیجه:

الف) بازه زمانی حاصل از موسیقی در حالت پخش عادی ، بگونه ای میباشد که شما همان موسیقی مورد علاقه ی خود را میشنوید و پیام پنهانی موجود در بازه ی زمانی Y یا همان X ، بصورت یک آهنگ نا معلوم رد میشود و شما متوجه پنهانی بودن آن نمیشوید.ب) برای آنکه پیام پنهانی را براحتی بشنوید ، بایستی کل موسیقی که حاوی پیام پنهانی نیز میباشد، توسط نرم افزار ویرایش صوت برگردان شود و سپس آن را بشنوید که در این صورت برعکس شرایط بالا این بار دیگر آن موسیقی مورد علاقه شما شنید نمیشود و فقط دربازه ای از موسیقی همان پیام پنهانی نهفته در موسیقی به وضوح و آشکارا شنید میشود.

ب) با فهمیدن این موضوع نتیجه میگیریم که خیلی از موسیقی ها متواند دارای پیام پنهانی باشد و برای اینکه از این مسئله آسیب نبینیم بهتر است که با استفاد از نرم افزار هایی این موسیقی ها را فیلتر کنیم که البته این کار بسیار سنگین ، مشکل ، وقت گیر و حوصله بر هست.


فیلتر سوم موسیقی:

فیلتر شخصیت :مبنای تحقیقاتم در مورد این فیلتر عبارت مشهور (( آنچه از دل برآید بر دل نشیند میباشد.)) قبل از اینکه این فیلتر را توضیح بدهم شما را دعوت میکنم به خواندن داستان معروف این ضرب المثل: ((رطب خورده کی منع رطب چون کند.))

شرح داستان :روزی پیامبر ما توی مسجد نشسته بودند که ناگهان در مسجد باز شد و زن مسلمانی به همراه کودک خردسالش وارد مسجد شد.سلام کرد و در گوشه ای نشست.بچه اش هم سلام کرد اما انگار دلش نمی خواست کنار مادرش بنشیند .می خواست هر طور شده از مسجد بیرون برود. پیامبر وقتی بیقراری و ناراحتی بچه را دیدند،لبخندی به او زدند ،دستی به سر و گوشش کشیدند و پرسیدند،"چی شده؟" مادر بچه جواب داد:"ای پیامبر خدا !دیگر از دست این بچه ذله شدم.مدتی است که بیمار است و پزشک گفته که تا یک ماه نباید خرما بخورد ،اما او گوش نمی دهد. حالا او را پیش شما آوردم تا نصیحتش کنید تا خرما نخورد.او شما را دوست دارد،حتما به حرف شما گوش می دهد." پیامبر به مادر کودک گفتند:"امروز نه .بروید فردا بیایید." آن روز گذشت .فردا دوباره همان زن با بچه اش به دیدن پیامبر آمد.پیامبر بچه را کنار خود نشاندند و گفتند:"می دانی خرما خوردن برای تو ضرر دارد؟" بچه جواب داد:"بله." پیامبر گفتند:"چه عیبی دارد چند روز خرما نخوری تا بیماریت خوب شود؟قول می دهی که تا یک ماه خرما نخوری؟" بچه خندید و گفت:"چشم!قول می دهم تا یک ماه خرما نخورم."(چه بچه ی حرف گوش کنی بوده من بودم عمرا گوش نمی کردم.) مادر بچه خوشحال شد .پیامبر بچه را بوسیدندو با او خداحافظی کردند. وقتی که آن ها از مسجد بیرون رفتند،یکی از یاران پیامبر گفت:"من نمی دانم دیروز با امروز چه فرقی دارد؟چرا همان دیروز این حرف ها را نزدید ؟" پیامبر گفتند:"دیروز با امروز تفاوتی نداشت.اما اگر دیروز حرف هایم را به آن بچه می گفتم،حرفم تاثیر نداشت و او باز هم خرما می خورد.چون دیروز خودم خرما خورده بودم و نمی توانستم از آن بچه بخواهم که خرما نخورد.اما امروز خرما نخوردم تا حرفم تاثیر بیشتری داشته باشد." از آن به بعد به هر کسی که خودش کار بدی را انجام دهد اما به دیگران بگوید که آن کار را نکنند،گفته می شود که :"رطب خورده کی منع رطب چون کند.

دکتر الهی قمشه ای میگوید که آن کسی که میخواهد آهنگی بسازد و موسیقی ای را تولید نماید، باید تمام ناخالصی ها و ناپاکی های وجود خویش را پاک نماید و پس از آن نواهای مورد علاقه ی خود را با دلی پاک بسراید. چرا که اگر کسی ناخالصی هایی در اعماق وجود خود داشته باشد و نوایی بنوازد ، این آهنگ و نوا آنگاه که از دل آن شخص بیرون می آید ، آن ناخالصی ها را روی آن نوا بار میکند و زمانی که شخص شنونده آن نوا را میشنود و آن آهنگ و سخن به دل شخص مستمع میرسد، همان ناخالصی ها بر روح و روان و جسمش منتقل میشود. به نظر بنده این فیلتر مقدار خیلی زیادی از موسیقی ها را فیلتر و ناسالم جلوه میدهد. بعنوان مثال شخصی علایق مذهبی اسلامی داشته و روح مذهبی ، قرآنی و خدایی را خواستار باشد، نبایستی موسقی هایی که افراد بی دین و نامسلمان میخواند را بشنود چرا که بی تأثیر نیست. بعنوان مثال کسی که حجاب ندارد و مشروبات الکلی مصرف میکند، نمیتواند دارای موسیقی مطلوبی برای شخص مسلمانی باشد که به قرآن ایمان دارد و در حالی که این قرآن نیز ، بی حجابی و مشروبات الکلی را تحریم کرده.


فیلتر چهارم موسیقی:

اسم این فیلتر را فیلتر شرعی نام نهادم چرا که علمای مجتهد در رساله های خود آن را توصیف نموده اند و آن را غنا نام نهادند. اکثریت علما موسیقی را که غنا باشد حرام اعلام کرده اند و منظور آن موسیقی های هست که همراه با ابزار آلات حرام باشد و یا نواختن آن مستلزم کار حرامی باشد و یا انسان را ازحالت طبیعی خارج نماید.

نظرات  (۴)

۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۵۴ سرگرد مرادی
سلام حسن هارداسان بورداسان نه خبر بیر آز جدی اول داینا نو اولار قنبر پاشایی ومصطفی نصصصصصصصر به همرام جعفر ضغیفی به کونلومه دوشوبسن اما حیف من جدی اوللامیرام تانری نین پناهیندا قال
پاسخ:

سلام ممنون که از وبلاگم بازدید نمودید .

سلاملطفا با مدرک حرف بزنید.
نه با نظر خودتون.
پاسخ:
با سلام و احترام
ممنون از نظرتان
بسیار خوب خیلی از نظر شما خوشم آمد
بنده خودم هم تصمیم داشتم که با مدرک صحب کنم
انشااله در چند روز آینده تمامی مدارک مربوط را در این وب خواهم گذاشت
البته لازم به ذکر می باشد که تمامی نظرات بنده طبق تحقیقات و کاملا مستند هست.
سلام عالى بود فقط همینو بر عکس کنید
واقعا که
سلام خسته نباشید
منم فیلم شهادت  اب رو دیدم
جالب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی