تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر تمامی هستی و سلام بر تمامی آنها که همیشه در جستجوی حقیقت و باطن و اسرار آفرینش هستند و حتی لحظه ای از درنگ بازنمی ایستند.
خدایا از تو یاری می جویم تا از خود حقیقت عبودیت را بطلبم و به واسطه عمل کردن به علم طالب علم باشم و از تو طلب فهم نمایم تا مرا بفهمانی.
seify.hassan@yahoo.com
seify.hassan@gmeil.com
seify.hassan@hotmail.com
09145019199
04272622265

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۰۰، ۰۹:۲۲ - آلپ صنعت
    عالی

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ق.ظ

یوگا پرستش شیطان و نماز پرستش خدا

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ق.ظ

 یوگا تصویر1 یوگا تصویر2 

 

وقتی از اطراف کتاب فروشی های کنار خیابان ها میگذریم به کتاب هایی با عنوان **یوگا و لاغری**یوگا در ۲۸ روز**یوگا برای شفا بخشی**یوگا و درمان کمردرد**یوگا و سیستم گوارشی** و... ، برمیخوریم .آن هم درست در کنار کتاب های مذهبی و قران و ... ،  مثل اینکه  این یوگا دوای همه دردهای روحی و  جسمی هست.!

البته شما هم شنیدید که افراد در یوگا  ساعت ها با بعضی حرکات آرام  و چند ذکر مخصوص ، به یک چیز خاص مثل لوبیا و یا یک سنگ و چیزی شبیه آنها متمرکز میشوند. آخر مگر این سنگ و لوبیا چقدر میتوانند منبع انرژی باشند. واقیت این هست که  یوگا  افکار و رفتار و ذهن خیلی از ما و بخصوص جوانان را بخود اختصاص داده و آنها را از نماز و یاد خداوند که سرچشمه ی اصلی انرژی هست دور کرده؟

با این وجود شاید شما نیز بجای نماز ، یوگا رو انتخاب کرده باشید و بجای الله نیز کائنات را . اما بهتر است به خویشتن تردید راه داده و این مسئله را با مقاله ای با عنوان (یوگا پرستش شیطان) بیشتر بررسی نمایید. به نظر میرسد که این مقاله ،با در دست داشتن مدارک و مستندات معتبری ، بتواند وجود رابطه ای بین یوگا و اعمال و رفتار شیطانی را اثبات کند. بنابراین بهتر است که برای فهم بیشتر این مسئله ، مقاله ی ذکر شده را از اینجا دانلود فرمایید.

منبع اصلی مقاله آپلود شده:

http://www.alvadossadegh.com/fa/article/42-freemasonry/5758-l-r-.html

منبع واسط مقاله آپلود شده:

http://www.anti666zion.blogfa.com/post-98.aspx


نظرات  (۱۳)

دوست عزیز

بنده چند سال است که مربی یوگا هستم.و در عین حال یک "مسلمان"! بدون دانش از حقیقت یوگا یا هرچیز دیگر     بهتراست راجع به آن نظر ندهی! برو و علمت را افزایش بده. باشد که رستگار باشیم همه ما...

پاسخ:

ممنون که از این وبلاگ بازدید نموده اید.

ببخشید که باعث ناراحتی شما شده ام

اول اینکه نمی دانم آیا مقاله آپلود شده را خوانده اید یا نه؟

دوم اینکه شما استادید و بنده فقط اطلاعات مختصری در این مورد دارم. اگر امکان دارد مکاتباتی باهم داشته باشیم تا اگر خدا خواست به حقیقت این موضوع برسیم . درضمن احتمال دارد که من نیز در این مورد اشتباه کرده باشم.

به امید اینکه حقیقت و چیستی هر چیزی بر انسان ها آشکار شود.....

Seify.hassan@yahoo.com

seify.hassan@gmail.com

 

خسته نباشید 
تشکر
کاملا اشنباه فکر می کنید چون من خودم یوگا کار می کنم و از آن روزی که وارد علم متافیزیک شدم به حقیقت هستی ٰ خدا ٰ نماز ٰ دین بیشتر متمایل شدم و کارهایم با آگاهی انجام می دهم مخصوصا نمازم و نوع تمرکزم در آن
پاسخ:

خانم مهنوش ممنون از اینکه نظر خودتون رو بیان فرمودید. انشاء الله که همانطوری باشد که شما فکر میکنید و خدا رو شکر که به این مرحله از قرب به الله نزدیک شدید. باشد که من و بقیه مزدم نیز به حقیقت و چیستی واقعی برسیم.

لطفا تا میتوانید کمک کنید تا من و شما وبقیه آدم ها راه سعادت رو پیش بگیریم. لطفا اگر مطلب چذابی در این مورد داشتید از ما دریغ نفرمایید.

با تشکر

هیج شبی بدون خواندن قران نمیخوابم نمازم قضا نیست وسه سال یوگا کار میکنم مقاله شما درست درست است اما باورها متفاوت . در مورد بت پرستی در یوگا زیاد مقاله خواندم اما ان نوع بت و شیطان بیشتر در مناطق خود هند و افمار ان است نه همه .
پاسخ:

سلام خوشحالم که نظر واقع بینانه ای مطرح فرمودید. انواع یوگا بسیار متفاوت و زیاد هست انشااله که شما انتخاب درستی کرده باشید . و خوشحالم  که بازدیدگننده های مؤمن و بی تعصبی دارم . ممنون که نظر دادید. اگر مطلب مفیدی دیگر یافتید برا من هم ارسال کنید. با تشگر فراوان و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده دارم.

از دقت نظر شما ممنون مطمئن باشید مطالب مهمی خواندم حتما برایتان ارسال میکنم با سپاس .
پاسخ:
ممنون منتظرم...
از مطالب ارائه شده تان ممنون 5 سال است یوگا میکنم بسیار در نحوی تصمیم گیریهایم در زندگی تاثیر گذاشته در ضمن بعد از خواندن نماز عید فطر این نظر را مینویسم و بسیار پایبند اصول عقاید اسلامی هستم نظر مخالف شما در نبود اگاهی در مورد بعضی از افراد پرتو جو صدق میکند .
پاسخ:

سلام خانم مونا

خیلی خیلی خوشحالم که به وبلاگ این حقیر سر  زدید و خیلی ممنون که نظر روشن و دقیقی مطرح نمودید.

باز هم مایه ی خرسندی هستش که شما نیز در راه اصلی عبودیت قرار دارید انشااله راهنمایی های شما بازدیدگننده گان مرا بفهماند.

راستی عید فطر شما و همه مسلمان ها مبارک و میمون باد.

2سال یو.گا کار میکنم تا حال جنین مقاله ای نخونده بودم  در کلاس ما از شیطان پرستی خبری نیست و استاد یوگای ما همیشه با نام خدا کلاس را شروع میکنه .وبلاگ شما را بهش معرفی میکنم .
پاسخ:

سلام خانم راحیل

اول که ممنون بخاطر بازدید از سایت و  نظر دهی به مطالب بنده

و دوم اینکه خدا رو شکر میکنم که یوگا در ایران با تغییرات بجایی مواچه شده و نام یگانه انرژی بخش هستی سخن اول و آخر شماست. امیدوارم اطلاعات شما عزیزان راهنمای همه و بویژه بنده باشد.

لا لالا این شعار شیطان به عبودیت الله است واین در کلاسهای یوگا حداقل در کلاس ما نیست مقاله شما بحث برانگیز است کمی بهت زده شدم
پاسخ:

باز خدا رو شکر که اعمال شیطلانی و منفی در کلاس های شما نیست و انشااله این بهت و حیرت شما راهی برای رسیدن به خوبی ها و درستی ها باشد. انشااله

۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۱ عباس زاده
حسن آقای عزیز ضمن تشکر از مطالب مفید جنابعالی  البته اینکه یوگا برای مقاصد شیطانی وضع شده باشد شکی نداریم  ولی می شود با بررسی عالمانه نکات خوب آن را از نکان شیطانی آن جدا کرد  تا آنجا که صرفا مفهوم  ورزشی داشته باشد نمی تواند ضرر داشته باشد و  اگر در انجام آن حرمت های الهی شکسته نشود می تواند باعث صفای روح گردد
پاسخ:

       با سلام و تشکر از بازدید تان

بله درست هست اما باید خاطر نشان کرد که تمام کارهایی که ما باید انجام بدهیم باید برای قرب الهی باشد (الاعمال بالنیات)

بسم الله الرحمن الرحیم


خوشحالم که این مطالب را خواندم.ولی راستش ترسیدم.

ضمننا معلم ما هم در کلاس یوگای خیابان شهید وحید دستجردی ، فکر کنم خدا را دوست داره.
من میخواستم دو سال پیش برای اعتکاف برم. رفتم گفتم استاد من نمیتونم بیام.گفت چرا؟ گفتم : میخوام برم اعتکاف.

گفت برای اعتکاف ایراد نداره .  
اما!!!!
استاد دیگرم گفتند یکی از مشکلات اساسی یوگا، طریقه نشستن یوگی هاست.زیرا در این طریق نشستن ارتباط انرژی با خدا دچار مشکل میشود(نشستن هرمی) - این استادم مطالعه زیادی دارند و مطمئنم درست میگویند.

به هر حال یک "بسم الله الرحمن الرحیم " عاشقانه  بودا را هم به سجده در می آورد  (-:




 شما کاملا اشتباه هستی که به یوگا علم شیطان میگویید.چون خودت را نشناخته اید.تا خود را نشناسی شیطان را  پرستش میکنید.مگر در سوره العلق.تا آیه پنج چه کسی به حضرت محمد ص میگوید ذکر بخوان.آیا میدانی آن ذکر چیست؟ نه اگر معنای *الم*( ام ) را که آیه ای در سوره بقره است میدانستی راه کفر را در پیش نمیگرفتی.شیطان مار است بیسواد همان ماری که حواس و نفس در کنترلش است.که باعث شد آدم و حوا را ازبهشت خارج کرد.و در دلها وسوسه میکند.من شر لوسواس الخناس

آخه عزیزم تو نه از عرفان میدونی نه از دین و ادیان شناسی حتی عرفان اسلامی هم نمیدونی 
بعد میای میگی یوگا شیطان پرستی!!
عمرا اگه بدونی نماز چرا میخونی!!!!!!!! یا روزه و مکه رفتن!!!!!
اگه کمی علم داشتی میفهمیدی فلسفه یوگا و تانترا مدتها قبل اسلام در ایران بوده و هم اکنون هم خیلی از تمریناتش در عرفان اسلامی و در خانگاه ها تمرین میشه
حتی خیلی از متون درباره انرژی و کالبد انسان ثابت کننده فواید به جا آوردن واحبات دین اسلام است
"آن کس که ندادن و ندادن که نداند  در جهل مرکب ابدال دهر بماند"
پاسخ:
با سلام خدمت دوست خوبم احسان
بسیار سپازگذارم از نظرتان و بسیار گلمندم از توهین تان
انشا الله که روز به روز آگاهی همه مردم جهان افزون یابد 
انشا الله که بیشتر از پیش بدانم چرا نماز میخوانم و یا روزه میگیرم
‍ ⭐️ بررسی اثرات نماز از دیدگاه انرژیکی بر بدن انسان ⭐️

ﻧﻤﺎﺯ ، ارتباط و اتصال با ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺭﻭﺣﯽ ﻭ ﻣﻌﻨﻮﯼ ﻣﺎ ﺑﺎ ﺍﻭ میگردد. انجام فریضه ﻧﻤﺎﺯ ، ﺗﺒﺎﺩﻝ ﺍﻧﺮﮊﯼﻫﺎﯼ ﻣﻨﻔﯽ ﻭ ﻣﻌﯿﻮﺏ ﺑﺎ ﺍﻧﺮﮊﯼﻫﺎﯼ ﻣﺜﺒﺖ ﻭ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺗﺒﺎﺩﻝ ﺩﺭ حالتهای ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻧﻤﺎﺯ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ، ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺑﻮﺩﻩ که ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﺯﯾﺮ میباشد :

⭐️ ﺣﺎﻟﺖ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ⭐️
 ﺗﺒﺎﺩﻝ ﺍﻧﺮﮊﯼ قدرتمند ﺑﺎ مادر ﺯﻣﯿﻦ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﭼﺎﮐﺮﺍهاﯼ فرعی ﮐﻒ ﭘﺎﻫﺎ ﻭ دریافت ﺍﻧﺮﮊﯼ عظیم و ﻣﻌﻨﻮﯼ الهی ﺍﺯ ﭼﺎﮐﺮﺍﯼ اصلی تاج سر.(ساهاسرارا چاکرا)

⭐️ ﺣﺎﻟﺖ ﺭﮐﻮﻉ ⭐️
ﺗﺒﺎﺩﻝ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﺎﻻﺗﻨﻪ ﺑﺎ ﭘﺎﯾﯿﻦﺗﻨﻪ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﭼﺎﮐﺮﺍهاﯼ ﮐﻒ دستها ﻭ ﭼﺎﮐﺮﺍهاﯼ فرعی ﺭﻭﯼ ﺯﺍﻧﻮﻫﺎ.
@nafasyouga

⭐️ﺣﺎﻟﺖ ﺳﺠﺪﻩ ⭐️
ﺗﺒﺎﺩﻝ ﺍﻧﺮﮊﯼﻫﺎﯼ ﻣﻨﻔﯽ ﺑﺎ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﺯ ﻫﻔﺖ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﭼﺎﮐﺮﺍﯼ اصلی ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ ، ﭼﺎﮐﺮﺍهاﯼ فرعی ﺯﺍﻧﻮﻫﺎ ، ﭼﺎﮐﺮﺍهاﯼ فرعیﮐﻒ دستها ﻭ ﭼﺎﮐﺮﺍهاﯼ فرعی ﺭﻭﯼ ﭘﺎﻫﺎ ﻭ همچنین ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻣﺜﺒﺖ و قدرتمند ﺯﻣﯿﻦ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺍﯾﻦ ﭼﺎﮐﺮﺍﻫا میباشد.
ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺯﻣﯿﻦ ، ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺷﺎﺩﯼ ، ﺭﺿﺎﯾﺖ ، ﺍﻣﯿﺪ ، ﻟﺬﺕ ﻭ ﻣﯿﻞ به ‌ﺍﺩﺍﻣه ﺣﯿﺎﺕ ﺭﺍ در انسان ﺍﯾﺠﺎﺩ میکند و تمامی بارهای الکتریکی مضر و آسیب رسان به بدن را تخلیه مینماید.
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﺖ ﺳﺠﺪﻩ ، ﭼﺎﮐﺮﺍﯼ ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ که مرکز الهام و شهود است ﻣﺘﻌﺎﺩﻝ میگردد. ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﺳﺠﺪﻩﻫﺎﯼ ﻃﻮﻻﻧﯽﺗﺮﯼ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ، میتوانند ﺍﯾﻦ ﭼﺎﮐﺮﺍ ﺭﺍ ﻣﺘﻌﺎﺩﻝﺗﺮ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻭ حس وسعت دید ، بینش ماورایی و بصیرت و آگاهی خود را تقویت نمایند ﻭ ﺣﺘﯽ به انسانهایی ﺭﻭﺷﻦ ﺿﻤﯿﺮ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮔﺮﺩﻧﺪ.
 ﺩﺭ ﺍﺳﻼﻡ ﻧﯿﺰ به انجام ﺳﺠﺪﻩ های ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﺷﺪﻩ است و تمامی دستورات و سفارشات دین اسلام امروزه از دیدگاه علمی به اثبات رسیده است. اندیشمندان عصر ما نیز با انجام ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ چند آسانای ‏ﯾﻮﮔﺎ‏ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺳﺠﺪﻩ ﺍﺳﺖ ، منجمله "بالاسانا" و "شاشانگ آسانا" به این نتیجه رسیده اند ﮐﻪ ﺳﺠﺪﻩ های ﻣﺪﺍﻭﻡ ﻭ ﻣﮑﺮﺭ و بخصوص ﻃﻮﻻﻧﯽ نتایج زیر را در پی دارد :
@nafasyouga

-- ﻣﻮﺟﺐ ﺑﺎﻻ ﺭﻓﺘﻦ قدرت الهام ، شهود و روشن بینی و اشراق افراد میگردد. ‏(ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻓﻌﺎﻝ ﺷﺪﻥ ﭼﺎﮐﺮﺍﯼ ﭼﺸﻢ ﺳﻮﻡ یا "آجنا چاکرا") ‌
-- ﻣﻮﺟﺐ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺳﻄﺢ ﺁﮔﺎﻫﯽ ﻭ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺍﻧﺮﮊﯼﻫﺎﯼ ﺭﻭﺍﻧﯽ میشود. ‏(ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻓﻌﺎﻝ شدن آجنا چاکرا)
-- ﺳﺒﺐ کشش عضلات ﭘﺸﺖ ﻭ آرامش عضلات ﮐﻤﺮ میشود.
-- ﺳﺒﺐ ﺭﻫﺎ ﺷﺪﻥ فشارهای ﺩﯾﺴﮏﻫﺎﯼبین مهره ای ﺳﺘﻮﻥ ﻓﻘﺮﺍﺕ ﻭ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺩﺭﺁﻣﺪﻥ ﻣﻬﺮﻩﻫﺎ میشود.
-- ﺳﺒﺐ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﺳﻤﭙﺎﺗﯿﮏ و ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻏﺪﻩ ﺁﺩﺭﻧﺎﻝ شده ﻭ ﺑﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﺁﻥ ﺗﺴﮑﯿﻦﺩﻫﻨﺪﻩ ﻭ ﮐﺎﻫﺶ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺧﺸﻢ ﻭ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ میگردد.
-- ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻓﻌﺎﻝ شدن ﭼﺎﮐﺮﺍﯼ شبکه ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﯼ یا "مانیپورا چاکرا" ، موجب تنظیم دستگاه گوارش میشود.
-- ﻣﻌﺎﻟﺞ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ‏"ﺳﯿﺎﺗﯿﮏ" است.
-- ﻣﻮﺟﺐ ﺗﺒﺎﺩﻝ بیشتر ﺍﻧﺮﮊﯼﻫﺎﯼ ﻣﻨﻔﯽ ﺑﺪﻥ ﺑﺎ ﺍﻧﺮﮊﯼﻫﺎﯼ ﻣﺜﺒﺖ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﭼﺎﮐﺮﺍﻫﺎﯼ فرعی ﮐﻒ دستها ، ﺭﻭﯼ ﭘﺎﻫﺎ ، ﺭﻭﯼ ﺯﺍﻧﻮﻫﺎ ﻭ چاکرای مهم و اصلی ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ یا "آجنا چاکرا" میگردد.

⭐️ ﺣﺎﻟﺖ ﻧﺸﺴﺘﻪ ⭐️
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﻧﯿﺰ ﺗﺒﺎﺩﻝ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﺎ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﭼﺎﮐﺮﺍﯼ ﭘﺎﻫﺎ ﻭ ﺯﺍﻧﻮﻫﺎ ﻭ ﭼﺎﮐﺮﺍﯼ ﺧﺎﺟﯽ ﯾﺎ ﺭﯾﺸﻪ ‏(مولادهارا چاکرا) ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﭼﺎﮐﺮﺍﯼ ﺗﺎﺟﯽ ﯾﺎ "ساهاسرارا چاکرا" نیز دریافت میشود. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ وضعیت نماز که مشابه به یکی از نشست های یوگاست یعنی "واجراسانا"، دستها ، ﺭﻭﯼ ﭘﺎﻫﺎ قرار دارد ﺗﺎ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﺎﻻﺗﻨﻪ ﻭ ﭘﺎﯾﯿﻦﺗﻨﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺗﺒﺎﺩﻝ ﺷﺪﻩ ﻭ ﮔﺮﺩﺵ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻣﺘﻌﺎﺩﻝ ﮔﺮﺩﺩ. در نشست واجراسانا انرژی در کانال "سوشومنا" که اصلی ترین و مهمترین کانال انرژیکی بدن است به جریان در میآید و یکی از فواید این نشست ارتقاء هوش و افزایش آگاهی عنوان شده است.
@nafasyouga

⭐️ﺣﺎﻟﺖ ﻗﻨﻮﺕ ⭐️
 ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ، ﺗﺒﺎﺩﻝ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﮐﻒ دستها ﺍﺗﻔﺎﻕ میافتد. ﺩﺭ ﺣﯿﻦ ﻧﻤﺎﺯ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ، ﺑﺎ ﮔﻔﺘﻦ ﺫﮐﺮﻫﺎ ، ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺧﻮﺩ درمانگر بدن فعال شده و فرد در امواج آلفای مغز خود قرار گرفته و پس از آن این انرژی در ﻭﺿﻌﯿﺖﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻧﻤﺎﺯ ، ﺩﺭ ﮐﻞ ﺑﺪﻥ ﺑﻪ ﮔﺮﺩﺵ در میآید. ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ، ﺑﺎ ﮔﺮﻓﺘﻦ دستها ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻗﻨﻮﺕ ، ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺍﻧﺮﮊﯼِ درمانگر ﺑﻪ ﮐﻤﮏ ﺻﻮﺭﺕ ﻧﯿﺰ ﺍﺗﻔﺎﻕ میافتد.

⭐️ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻋﻠﻤﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺪﻩ است ‌ ﮐﻪ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺣﯿﺎﺗﯽ ، ﻗﺒﻞ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻃﻠﻮﻉ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﻭ ﻗﺒﻞ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻏﺮﻭﺏ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ، ﺑﻪ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﺣﺪ ﺧﻮﺩ میرسد ﻭ  ﺳﻔﺎﺭﺵ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﻭﻝ ﻭﻗﺖ ، ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺭﺳﺖ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻃﻠﻮﻉ ﻭ ﻏﺮﻭﺏ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ به این جهت است که ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺣﯿﺎﺗﯽ بیشتری را فرد نمازگزار دریافت نماید.

⭐️ ﻧﻤﺎﺯ ، ﺩﻋﺎ ﻭ انجام ﻋﺒﺎﺩﺕهای ﺟﻤﻌﯽ ﻧﯿﺰ ﺑﺴﯿﺎﺭ قدرتمند است ، ﺯﯾﺮﺍ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺟﻤﻌﯽ ﺍﯾﺠﺎﺩ میکند و ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﺳﻼﻡ ، به انجام ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﻭ اجرای ﺩﻋﺎهاﯼ ﺟﻤﻌﯽ ﺳﻔﺎﺭﺵ بسیاری ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. البته در تمرینات یوگا خصوصا چنت "مانتراها" و انجام "مدیتیشن های فعال" نیز به صورت بسیار ملموس این انرژی جمعی قابل تشخیص است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی