تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر تمامی هستی و سلام بر تمامی آنها که همیشه در جستجوی حقیقت و باطن و اسرار آفرینش هستند و حتی لحظه ای از درنگ بازنمی ایستند.
خدایا از تو یاری می جویم تا از خود حقیقت عبودیت را بطلبم و به واسطه عمل کردن به علم طالب علم باشم و از تو طلب فهم نمایم تا مرا بفهمانی.
seify.hassan@yahoo.com
seify.hassan@gmeil.com
seify.hassan@hotmail.com
09145019199
04272622265

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۰۰، ۰۹:۲۲ - آلپ صنعت
    عالی

آخرین مطالب

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۱ ثبت شده است

 

 

 

مستندی وجود دارد که نشان میدهد موقعیت جغرافیایی کعبه رابطه ی عجیبی با عدد طلایی دارد و همچنین نشان میدهد  که چگونه خداوند سبحان این مسئله را خیلی جالب و زیبا در قرآن گنجانده است. و  پروردگار  هستی  یک یک ، آنها را بر بندگان خود آشکار مینماید. لطفاً مقالات پی دی اف و مستند مذکور را دانلود کرده و آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. امید است که به یاری خداوند منان روز به روز  ایمان و فهممان ارتقا یابد.

دانلود مستند اسرار کعبه با ترجمه ی زیر نویس فارسی

دانلود مستند اسرار کعبه به زبان انگلیسی و بدونه زیرنویس

دانلود مقالات فارسی که در این مورد نگاشته شده است

دانلود آخرین نسخه نرم افزار phimatrix که از آن در داخل این مستند استفاده گردیده است. 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۵۶
حسن سیفی

مستند فریاد خاموش و اوج مظلومیت انسان هایی که هیچ گاه متولد نشدند.

 

مسئله سقط جنین و تلاش فمنیست های غربی برای حمایت از آن با عنوان حق زن بر بدن خود غیر از این که ریشه در بی اخلاقی مدرن و بی بندو باری افسار گسیخته جنسی دارد خبر از جنایات بی سر و صدا و دهشتناکی می دهد. سرویس زنان جهان با بررسی برخی از این گزارشها به نتایج بسیار ترسناکی رسیده است که هر انسانی را از عمق جنایتی که در این کشورها علیه کودکان در جریان است حیران و متاثر می کند.

در تحقیقاتی که در بعضی کشور ها اعم از انگلیستان ، آمریکا ، کانادا انجام داده اند در کشور آمریکا نیز شخصی بنام برنارد ناتانسون که خود مدتی از طرفدارن سقط جنین بود و به دلایل علمی متوجه قتل و عام کودکان شده بود پس از مدتی به مبارزه با این قانون وحشیانه پرداخت.

وی در یک تحقیق که

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۰۴
حسن سیفی

راز مرگ ندا آقا سلطان

برابر است با

راز حوادث انتخابات سال ۸۸

 

 

 

من از همه کسانی که این فیلم رو دانلود میکنند و آن را مشاهده میکنند خواهش میکنم که تمامی تعصبات خود را زمین بگزارند و هرکسی بودند و هر طرز فکری داشتند بندازند دور تا خوب حقایق را بپزیرند و با آن کنار بیایند. این فیلم اثبات مینماید که آیا حوادث سال ۸۸ واقعاْ یک فتنه بوده یا نه؟ و آیا شبکه بی بی سی دلش به حال ما سوخته یا نه؟ آیا نباید بصیرت خودمان را با تلاش و طلب از خداوند بزرگ و بصیر ،افزایش بدهیم ؟ آیا.....

فیلم مستند یاد شده را از اینجا دانلود کنید.

منبع اصلی فیلم: سایت مبارز کلیپ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۰:۰۶
حسن سیفی


 

 

  خبر خوشی برای دوستانی که تحقیقات دکتر ماسارو را در مورد واکنش های کریستالی مولکل های آب پیگیری میکنند دارم . تحقیقات ایشان در مورد اسماء اللهی موجود در قرآن در یک برنامه تلوزیونی به همراه خود دکتر به نمایش در آمد و بهت و تعجب و هیرت مجریان و بینندگان این برنامه را برانگیخت. این برنامه در شبکه ی الجزیره کشور مصر برگزار شد و تنها فیلمی که توانستم تو اینترنت پیدا کنم فیلم زیر هست که آن را برای دانلود دوستان قرار دادم و امیدوارم آزمایشات و کتب و تحقیمات دیگر را نیز در وسعمان به سمع شما برسانیم.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۰:۲۹
حسن سیفی

 

 

‍‍‍پارتی کردن ، مشروبات الکلی و سیگار از نگاه شبکه ی manoto2

قسمت های مربوط به این موضوع از مستند یاد شده  را با دقت زیادی گوش داده و به این صورت که ذره ذره هنگام پخش آن متوقف کرده ، یه خورده مینوشتم و دوباره پخش میکردم و همین کار را تا اتمام مستن انجام دادم و آن را برای نمایش در وبلاگ تایپ نمودم که متن تایپ شده به صورت دقیق به شرح زیر میباشد:

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۱۹
حسن سیفی