تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر تمامی هستی و سلام بر تمامی آنها که همیشه در جستجوی حقیقت و باطن و اسرار آفرینش هستند و حتی لحظه ای از درنگ بازنمی ایستند.
خدایا از تو یاری می جویم تا از خود حقیقت عبودیت را بطلبم و به واسطه عمل کردن به علم طالب علم باشم و از تو طلب فهم نمایم تا مرا بفهمانی.
seify.hassan@yahoo.com
seify.hassan@gmeil.com
seify.hassan@hotmail.com
09145019199
04272622265

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۰۰، ۰۹:۲۲ - آلپ صنعت
    عالی

آخرین مطالب

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

 

پاسخ: به نظر اینجانب اگر هر موسیقی از چهار تا فیلتر رد بشود آن موسیقی نتنها سالم بوده و ضرر ندارد بلکه میتواند خیلی هم مفید و خوب باشد چرا که نمیتوان بعضی مطالب مهم نادیده گرفت که از جمله ی آن میتوان به موسیقی درمانی اشاره نمود.

واکنش آب به موسیقی

فیلتر اول موسیقی:

اسم این فیلتر را فیلتر کریستالی نام نهادم چرا که ریشه ی تحقیقاتم مربوط به یک سری آزمایشات روی کریستال های عنصر آب میباشد. آقای پروفسور ماسارو ایماتو محقق و فیزیکدان ژاپنی طبق آزمایشات خود اثبات میکند که یک موسیقی منفی و ناسالم بر روی مولکل های آب اثر بد و منفی گذاشته و آن مولکول ها را ناسالم و زشت میکند و چون بدن انسان هم که ۷۰ درصد آن از مولکل های آب تشکیل شده است ، بنابراین باعث زشتی ، ناسالم و منفی شدن مولکلول های آب در بدن انسان میشود و این مثل سمی میباشد که در کل بدن انسان جریان پیدا کرده است و به این ترتیب میتواند در روحیات ، افعال و کردار انسان ها تاثیر بدی بگذارد. برعکس این موضوع را نیز اثبات و مطرح مینماید. یعنی موسیقی مثبت و سالم باعث سالم و مثبت و زیبا شدن مولکل های آّب بدن میشود و نتیجه ی آن روحیات ، افعال وکردار بهتر و سالمتر است. در آزمایشات پروفسور زشت یا زیبا بودن مولکول ها براحتی قابل تشخیص است بطوری که هروقت شکل کریستالی مولکول آب یک شکل شش ضلعی منظم و زیبا بود نشان از مثبت بودن آن میباشد و هر وقت این شکل شش ضلعی نبود و بهم ریخته و زشت بود باشد نشان از زشت بودن و منفی بودن آن میباشد. برای درک بهتر این موضوع چند تا مثال از آزمایشات دکتر ماسارو را به صورت فیلم و عکس برای دانلود و مشاهده قرار میدهم.

 

فیلتر دوم موسیقی:

فیلتر معکوس: بعضی از موسیقی ها حاوی پیام های پنهانی میباشند و این پیام ها را تنها ضمیر ناخود آگاه انسان میتواند بصورت مستقیم دریافت کند و آن را بفهمد و از آن تأثیر بگیرد. شاید بگویید که خوب چگونه این موسیقی ها حاوی پیام های مخفی میباشند. برای جواب به این سوال یک مثال را در مراحل مختلف تشریح میکنم:

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۰۸
حسن سیفی

 

  

نسخه اصلی این کتاب بانام where_there_is_no_doctor مباشد که توسط دکتر

David Werner زیر نظر انجمن بهداشت سلامتی آمریکا اولین بار در سال ۱۹۳۴ در برکلی ایالت کالیفرنیای آمریکا زیر چاپ رسید و بخاطر فروش زیاد تا حالا چندصد بار تجدید چاپ شده و آخرین نسخه چاپ اصلی ا مربوط به ویرایش سال ۲۰۱۰ میباشد که میتوانید نسخه پی دی اف آن را از لینک زیر دریافت کنید:

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۰۶
حسن سیفی