تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر تمامی هستی و سلام بر تمامی آنها که همیشه در جستجوی حقیقت و باطن و اسرار آفرینش هستند و حتی لحظه ای از درنگ بازنمی ایستند.
خدایا از تو یاری می جویم تا از خود حقیقت عبودیت را بطلبم و به واسطه عمل کردن به علم طالب علم باشم و از تو طلب فهم نمایم تا مرا بفهمانی.
seify.hassan@yahoo.com
seify.hassan@gmeil.com
seify.hassan@hotmail.com
09145019199
04272622265

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۰۰، ۰۹:۲۲ - آلپ صنعت
    عالی

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۵:۰۴ ب.ظ

۰

مستند فریاد خاموش و اوج مظلومیت انسان هایی که هیچ گاه متولد نشدند.

 

مسئله سقط جنین و تلاش فمنیست های غربی برای حمایت از آن با عنوان حق زن بر بدن خود غیر از این که ریشه در بی اخلاقی مدرن و بی بندو باری افسار گسیخته جنسی دارد خبر از جنایات بی سر و صدا و دهشتناکی می دهد. سرویس زنان جهان با بررسی برخی از این گزارشها به نتایج بسیار ترسناکی رسیده است که هر انسانی را از عمق جنایتی که در این کشورها علیه کودکان در جریان است حیران و متاثر می کند.

در تحقیقاتی که در بعضی کشور ها اعم از انگلیستان ، آمریکا ، کانادا انجام داده اند در کشور آمریکا نیز شخصی بنام برنارد ناتانسون که خود مدتی از طرفدارن سقط جنین بود و به دلایل علمی متوجه قتل و عام کودکان شده بود پس از مدتی به مبارزه با این قانون وحشیانه پرداخت.

وی در یک تحقیق که سر و صدای زیادی به پا کرد برای اثبات مفهوم کشتار بی دلیل کودکان در این قانون دستگاهی فرا صوتی را به بدن یک زن که به شکل واقعی در حال سقط کردن جنین ۱۲ هفته ای خود بود وصل کرد و فیلمی به نام فریاد خاموش تهیه کرد. این فیلم به شدت متاثر کننده بود و جنین را در حال فرار نومیدانه ای از برابر دستگاه مکنده نشان می داد .. که در نهایت یکی یکی تمام اعضای بدن جنین یکی پس از دیگری به خارج مکیده می شد.

فیلم ناتانسون حقیقت ترسناک و غیر قابل انکاری را از کشتار کودکان که به نام حقوق زن و فمنیسم در جریان بود نشان می داد اما در یک برنامه هماهنگ، تخربی وسیع علیه این محقق در آمریکا به جریان افتاد و او در گوشه رینگ تنها ماند.

وضعیت کشتار در آمریکا به گونه ایست که جرج گرانت آمریکایی رسانه های این کشور را به شکست اخلاقی بزرگی متهم کرد و با افشاگری دیگری افزود: نوزادانی که از سقط جنین جان سالم به در می برند به طور زنده در معرض آزمایش های وحشیانه و عجیب و غریب قرار می گیرند، بافت انسانی در بازار آزاد و برای مصارف گوناگون از تهیه لوازم آرایش گرفته تا مصارف دارویی خرید و فروش می شود و رسانه های ما حتی به خود زحمت نمی دهند آن را به اطلاع مردم برسانند.

طبق آمار امروزه سالانه نزدیک به 1/6میلیون سقط جنین در آمریکا صورت می گیرد.

---------------------------------------------------------------

مستند یاد شده به ترتیب و با این تیتر ها شروع میشود که بهتر دیدم قسمتی از آن را ترجمه کنم:

-----------------------------------------------------------------------------

All of the material in this film is authentic.

تمام موارد  و مصالح در این فیلم معتبر میباشد.

Some of the scenes contain explicit material  , and parental guidance is advised.

بعضی از صحنه ها شامل موارد  و مصالح صریح و روشن هست و برای راهنمایی والدین توصیه شده است.

An American  portrait films

یک فیلم چهره نگاری آمریکایی

educational presentation

 نمایش آموزشی

The  silent scream

فریاد  خاموش

.......

-------------------------------------------------------------------------------- 

 مستند را از اینجا دانلود کنید.(از سرور پرشین گیگ)

برای دانلود به زبان های دیگر نیز روی زبان مربوطه در لینک زیر کلیک کنید تا از سرور سایت اصلی این موضوع آن را بدست آورید.

English Version  Spanish Version  Chinese Version  French Version German Version   JapaneseVersion   Portugese Version  Russian Version

برای بدست آوردن اطاعات بیشتر به سایت رسمی این بحث رجوع کنید:

http://www.silentscream.org

----------------------------------------------------------

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی