تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الْأَعْلَى - الَّذِی خَلَقَ فَسَوَّى - وَالَّذِی قَدَّرَ فَهَدَى- وَالَّذِی أَخْرَجَ الْمَرْعَى- فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى- سَنُقْرِؤُکَ فَلَا تَنسَى....

تسبیح با هستی

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر تمامی هستی و سلام بر تمامی آنها که همیشه در جستجوی حقیقت و باطن و اسرار آفرینش هستند و حتی لحظه ای از درنگ بازنمی ایستند.
خدایا از تو یاری می جویم تا از خود حقیقت عبودیت را بطلبم و به واسطه عمل کردن به علم طالب علم باشم و از تو طلب فهم نمایم تا مرا بفهمانی.
seify.hassan@yahoo.com
seify.hassan@gmeil.com
seify.hassan@hotmail.com
09145019199
04272622265

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۰۰، ۰۹:۲۲ - آلپ صنعت
    عالی

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۰۶ ب.ظ

۱

 

  

نسخه اصلی این کتاب بانام where_there_is_no_doctor مباشد که توسط دکتر

David Werner زیر نظر انجمن بهداشت سلامتی آمریکا اولین بار در سال ۱۹۳۴ در برکلی ایالت کالیفرنیای آمریکا زیر چاپ رسید و بخاطر فروش زیاد تا حالا چندصد بار تجدید چاپ شده و آخرین نسخه چاپ اصلی ا مربوط به ویرایش سال ۲۰۱۰ میباشد که میتوانید نسخه پی دی اف آن را از لینک زیر دریافت کنید:

از اینجا دانلود کنید.



این کتاب به اکثر زبان های دنیا از جمله به زبان فارسی ترجمه شده است که نسخه فارسی آن با نام امداد پزشکی با ترجمه ی  آقای دکتر محمدرضا یاوری در بازار موجود میباشد.

هدفم از معرفی این کتاب آشنا کردن مخاطبین با اثرات مشروبات الکلی بر روی بدن انسان از دیدگاه پزشکی نوین آن هم توسط یک دکتر آمریکایی میباشد. در این کتاب حدود ۵۵ بار اثرات مضر و منفی مشروبات الکلی ذکر شده است و ابهامی را در زیان بار بودن و خطرناک بودن آن بجا نمی گذارد. البته بیشتر انگیزه ام از پیگیری این موضوع آن بود که اغلب از افرادی که مشروبات الکلی مصرف مینمودن مرتب میشنیدم که الکل بسیار برای بدن و چاقی و روده و دستگاه گوارش مفید میباشد و این توجیه این گونه افراد بودند که با مطالعه این بحث در پزشگی نوین به عکس این قضیه پی بردم و نیاز مبرم دانستم که نتیجه تحقیقات و مطالعات خود را در وبلاگم بنگارم تا مخاطبین از آن استفاده بنمایند.

از آنجا که نسخه فارسی را در حال حاظر در دست ندارم برای نوشتن این مقاله مجور شدم تا قسمتی از مطالب نسخه اصلی کتاب را که مربوط به مشروبات الکلی میباشد با توانایی اندکم ترجمه نمایم. دوستان میتوانند ترجمه ی خلاصه این کتاب را در کنار متن اصلی آن که حدود ۱۵ صفحه میباشد از لینک زیر دانلود نمایند:

 از اینجا دانلود کنید.

برای مطالعه ی آنلاین کتاب مذکور به این لینک مراجعه فرمایید.

لیستی از دیگر آثار آقای دکتر ورنر:

bullet 1965: Before PROJIMO, there was proyecto Piaxtla, with a health clinic in Ajoya. 
bullet 1970: potable water comes to Ajoya
bullet 1973: electricity becomes available in Ajoya
bullet 1975: health promoters,
bullet 1977: 'Where there is no doctor'
bullet 1977: "nutrition for babies" program (Rosa Salcido)
bullet 1978: Road to San Ignacio completed, public transportation
bullet 1979: Already planning and preparing for "Disabled Village Children".



نظرات  (۱)

۲۴ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۴۹ ظهور نزدیک است
سلام وبلاگ زیبایی دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی